Ahogy telnek az évek, évtizedek, úgy változik a világ, úgy nyernek új értelmezést a szavak, szimbólumok. Régen az öt csillagról az az öt csillag jutott eszébe mindenkinek, amit a szállodák tűztek ki a homlokzatra, hogy büszkén hirdessék a magas színvonalat, amit nyújtanak.
Ma már a csillagok számát a fogyasztók határozzák meg, és ők tűzik ki a termékek, szolgáltatások online “homlokzatára”. A bizalmukat elnyerni nem könnyű, de hálás feladat: ezek a bizalomgerjesztő visszajelzések lesznek azok, amik további vásárlót csábítanak, és ami végül pénzt hoz a cégek konyhájára.
Bizalom: Gangel Péter szerint ez lett a 21. század új valutája, ami nélkül a cégek nem maradnak életben.
“A bizalom az a közeg – ha embertől emberig nézed – ahol a növekedés egyáltalán létre tud jönni. Ahol nem baj, ha hibázol, akkor is szeretve vagy. Bízol abban, hogy a másik szándékai jók.”
A bizalom felértékelődött, és az emberi kapcsolat cementje lett — azoké a minőségi kapcsolatoké, amikre mindenkinek szüksége van az élete során.
Hogyan tudják a cégek ezt a bizalmat megnyerni, és megtartani hosszú távon? Hova fordulhat egy cégvezető, aki kérdezni szeretne olyanoktól, amilyen ő is?