Juhász Attila a 2020-as év eleji megbeszélésen a változást adta meg az év szavának a munkatársaival – szerette volna őket arra inspirálni, hogy a változásra ne negatív dologként, hanem kihívásként tekintsenek.
“Az a jó vezető, aki jól kommunikál és eleget kommunikál a munkatársaival. Nagyon hiszek abban, hogy a megoldás kulcsa náluk van, csak el kell kérni tőlük.”
Akkor még nem is sejtette, hogy milyen hamar kell ezt a gyakorlatba átültetniük: a járványhelyzet számtalan változást hozott magával, amire azonnal kellett reagálnia.
Hogyan lehet ebből jól kijönni? Milyen megoldásokat tud eszközölni egy vezető, hogy a cégének is, és az alkalmazottainak is jó legyen? Mitől lesz jó vezető valaki, és hogyan lehet egy ilyen helyzetben a változásra valóban pozitív szemmel tekinteni?
Ezekről beszélget Anita legújabb adásában az újHÁZ Centrum hálózat vezetőjével, Juhász Attilával.