Egy vállalkozás megszületésekor az elsők között érdemes tisztázni, hogyan és milyen platformon szeretnénk az ügyfeleinkkel, vásárlóinkkal, partnereinkkel kommunikálni, és hogy mi a célunk az átadott információkkal – ezeket a döntéseket pedig érdemes következetesen betartani, ha hitelesek szeretnénk maradni.
De mi van akkor, ha mindent felülír egy előre nem látható, ismeretlen szituáció? Hogyan alakul át a céges kommunikáció, meddig ér a felelősségünk döntéshozó vezetőként? Mire, vagy kire kell hallgatni egy olyan helyzetben, amivel még senkinek nincs tapasztalata?
Blaumann Debóra marketing-igazgatóként szembesült ezekkel a dilemmákkal márciusban, amikor a járványhelyzet mindenki életét és munkáját alaposan átalakította.
Az adásban Debóra elmondja, hogyan élte meg ezt az időszakot, milyen megoldások segítették át rajta, és beszél a belső iránytűjéről is, ami mindig megmutatja számára a helyes utat.