Hogyan kell a női vásárlókkal beszélni? Mit szabad kommunikálni, és mi az, amit azonnal el kell hagyni? Hogy jelenjen meg a mai nő képe a vásárlók fejében? Ezekre a kérdésekre ad választ Pálfi Éva és az általa meghívott előadók a B2W konferencián október 27-én, ami nem ígér kevesebbet, minthogy utána megváltozik minden, amit addig a márkádról hittél.
„A rózsaszín nem stratégia!”
hirdeti Éva a B2W oldalán, és ebben minden van: a sztereotípiák leküzdése, a modern nő fogalmának újragondololása, mert a mai női vásárlók többre vágynak: kedvességre, kapcsolattartásra, élményekre – arra, hogy kiszakadjanak a napi rutinból.
Évi szerint itt az idő, hogy a nőket végre komolyan vegyék, és mi maximálisan támogatjuk ebben:
a Magazin alapítója, Csorba Anita is jelen lesz előadóként, hogy segítse a cégeket abban, hogyan lehet kreatív megoldásokkal átveszélni a nehéz időket.
De honnan is indult ez az egész? Évi 24 évvel ezelőtt kezdte a pályáját kreatívigazgatóként hazai piacvezető cégeknél, reklámügynökségeknél és rengeteg olyan multi- és kkv-cégeknél akik nőknek adtak el. 24 évnyi tudása és tapasztalata van abból, hogy mit akarnak hallani a nők, a küldetése pedig az, hogy ezt a tudást a többi szakembernek is átadja.
Mi vár rád október 27-én?
- Rengeteg neves előadó
- Stratégia, innováció, digitalizáció, stílus, cégvezetés témák
- Olyan tudással és tapasztalattal gazdagodsz, ami segít abban, hogy 2023-ban is nyereséges legyen a vállalkozásod
- 1200 fős közönség, így a kapcsolatépítére is kiváló lehetőséged nyílik
- A kiállító standoknál megtekintheted a vállalkozások legújabb termékeit, szolgáltatásait, különleges megoldásait
MIÉRT KELL MINDENKÉPPEN OTT LENNED?
Mert enélkül a tudás nélkül hátrányban leszel a piacon, mert olyan információkat gyűjthetsz be, amiket máshol nem, mert kimaradsz a networking hálás folyamatából, és mert 2022-ben nem engedheted meg magadnak, hogy ha van valami, ami a céged és az eladásaid hatékonyabb működését segíti elő, azt kihagyd.