Minden átalakult a világban tavasszal, az élet számos területére kihatással volt a hirtelen berobbanó vírushelyzet. Nem volt ez másként a lakberendezései trendekkel sem – az otthontartózkodás idejének növekedésével a kereslet is nőni kezdett a kerti bútorok és a felújításhoz szükséges alapanyagok iránt.
Strasszer Krisztina, a MMXH Lakberendezési Kft. marketingigazgatójaként az elsők között szembesült ezekkel a változásokkal, de nem csak ebben kellett rugalmasnak lennie.
“Nagyon gyakran van szükség arra, hogy személyesen kommunikáljunk egymással. Online nem tudsz igazán a másiktól úgy inspirációt szerezni – hogy ez teljes mértékben, hosszú távon így működjön, azt számomra lehetetlen elképzelni.”
Vezetőként azzal az új feladattal szembesült, hogy a közös gondolkodás, a megbeszélek, egymás inspirálása átkerültek egy új felületre: az online térbe. Vezetőként ezt különösen nehéz volt megélnie, bár látja a home office pozitív hozadékait is. Tanulságként könyveli el az ebben az időszakban szerzett tapasztalatait – köztük a legfontosabbat, hogy az emberi erőforrás még mindig a legértékesebb a cég számára.